ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΣΔΥΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ

ΣΥΝΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥ Δ.Σ. ΣΔΥΑ ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΓΕΝΙΚΟ ΓΡΑΜΜΑΤΕΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗΣ

Αγαπητοί Συνάδελφοι,

Στις 30-9-2016 πραγματοποιήθηκε η συνάντηση του Δ.Σ. του ΣΔΥΑ με το νέο Γενικό Γραμματέα του Υπουργείου Δικαιοσύνης κ.  Γεώργιο Σάρλη και συζητήσαμε τα θέματα που είχαμε αναφέρει στην προηγούμενη ανακοίνωση του Συλλόγου.

Αρχικά εκφράσαμε την έντονη διαμαρτυρία μας για την καθυστέρηση στην υλοποίηση των προσλήψεων και τον ενημερώσαμε πως αν δεν υπάρξει άμεσα εξέλιξη σε αυτό το μεγάλο πρόβλημα θα προχωρήσουμε σε κινητοποιήσεις, όπως ομόφωνα έχει αποφασίσει το Δ.Σ. στην τελευταία συνεδρίασή του. Αναλυτικά συζητήσαμε για τα εξής θέματα:

ΠΡΟΣΛΗΨΕΙΣ

Ζητήσαμε συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα για την πορεία των προσλήψεων και ο Γενικός Γραμματέας δεσμεύτηκε ότι :

1) μέχρι το τέλος του Νοέμβρη 2016 θα αρχίζουν να εμφανίζονται οι 305 υπάλληλοι από τον διαγωνισμό του 1998.

2) Μέχρι τις 20 Οκτωβρίου θα έχει εκδοθεί η προκήρυξη για την πρόσληψη 780 Δικαστικών Υπαλλήλων (654 Γραμματέων, 24 Επιμελητών και 100 Πληροφορικής). Η πρόσληψη θα γίνει από το ΑΣΕΠ με μοριοδότηση.

Επίσης μας δήλωσε πως πολύ σύντομα θα προκηρυχθούν άλλες 200 θέσεις Δακτυλογράφων – Χειριστών Η/Υ, για επιτυχόντες παλαιότερου διαγωνισμού. Ευτυχώς έχουμε την δυνατότητα να ενισχυθούμε και μέσω αυτής της διαδικασίας αφού έχουμε τέτοιες θέσεις που ειδικά για τα δικαστήρια επανασυστήθηκαν με απόφαση του ΣτΕ.

Ζητήσαμε την ενίσχυση των υπηρεσιών και ιδιαίτερα των Εισαγγελιών με Επιμελητές Δικαστηρίων και την πρόσληψη φυλάκων για τα δύο Δικαστικά Συγκροτήματα της Αθήνας. Για το θέμα αυτό μας απάντησε πως δεν υπάρχει δυνατότητα για προσλήψεις και ότι θα επιδιώξει την επίλυσή του μέσω της κινητικότητας που έχει ανακοινωθεί.

Για τα προγράμματα Άσκησης Δικηγορίας στα δικαστήρια και τα 8μηνα του ΟΑΕΔ, δεν υπάρχει κάποια εξέλιξη γιατί δεν έχει εξασφαλιστεί η απαραίτητη χρηματοδότηση.

ΥΠΕΡΩΡΙΕΣ

Υπογράφηκε από το Γενικό η απόφαση των υπερωριών και τις επόμενες ημέρες θα αποσταλεί στις υπηρεσίες. Δυστυχώς  τα ποσά που εγκρίνονται τα τελευταία χρόνια για υπερωρίες είναι πολύ μικρά που ούτε κατ΄ ελάχιστο δεν αρκούν για να καλύψουν τις πραγματικές ανάγκες και ζητήσαμε την αύξησή του. Σε κάθε περίπτωση ο Σύλλογος θα προτείνει στις Διοικήσεις, οι υπερωρίες που εγκρίθηκαν να χορηγηθούν κατά προτεραιότητα στα τμήματα αιχμής όπως οι έδρες, η εκκαθάριση, η ανάκριση, οι εκτελέσεις κλπ.

ΜΗΧΑΝΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟΜΑΓΝΗΤΟΦΩΝΗΣΗ

Ενημερώσαμε το Υπουργείο για τα προβλήματα στην υλοποίηση του νέου συστήματος μηχανοργάνωσης και απομαγνητοφώνησης των πρακτικών συνεδριάσεων και ζητήσαμε να γίνει συνάντηση με τους υπεύθυνους των εταιριών που το υλοποιούν, προκειμένου να βρεθούν λύσεις. Καλούμε όλους τους συναδέλφους να καταθέσουν, εγγράφως στον Σύλλογο, παρατηρήσεις και προτάσεις τις οποίες θα μεταφέρουμε στις αρμόδιες εταιρίες και θα ζητήσουμε την άμεση εξεύρεση λύσεων. Ζητήσαμε να μην ξεκινήσει το πρόγραμμα της νέας απομαγνητοφώνησης αν δεν προηγηθεί η απαραίτητη εκπαίδευση των υπαλλήλων και αν δεν ολοκληρωθεί η διασύνδεση των τμημάτων όπως π.χ. των πινακίων με τις έδρες.

Επίσης ζητήσαμε την πραγματοποίηση σεμιναρίων για όλους του υπαλλήλους στο νέο σύστημα μηχανοργάνωσης προκειμένου να διευκολυνθούν στην αποτελεσματικότερη υλοποίησή του.

ΚΛΙΜΑΤΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΠΑΡΚΙΝΓΚ

Ενημερωθήκαμε πως υπεγράφη η σύμβαση για την τοποθέτηση κλιματισμού (το έργο ανέλαβε η εταιρία LG), σε όλα τα κτίρια της Ευελπίδων και ξεκινά άμεσα η εγκατάστασή τους. Θα επικοινωνήσουμε σύντομα με τις «ΚΤΙΡΙΑΚΕΣ ΥΠΟΔΟΜΕΣ» που είναι η αρμόδια υπηρεσία που έχει την επίβλεψη του έργου για να ενημερωθούμε για το χρονοδιάγραμμα περάτωσης του.

Ζητήσαμε να αναλάβει το ΤΑΧΔΙΚ την σύμβαση για την ανανέωση της σύμβασης με το πάρκινγκ, όπως γινόταν και στο παρελθόν και όχι το Πρωτοδικείο. Η μέχρι σήμερα καθυστέρηση οφειλόταν σε μια γραφειοκρατική ανταλλαγή επιστολών μεταξύ ΤΑΧΔΙΚ και Πρωτοδικείου Αθηνών σχετικά με το ποια υπηρεσία είναι αρμόδια να κάνει τον διαγωνισμό.

ΑΝΑΚΑΤΑΝΟΜΗ ΟΡΓΑΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ

Έχει συσταθεί ήδη στο Υπουργείο επιτροπή, στην οποία συμμετέχει και εκπρόσωπος των Δικαστικών Υπαλλήλων, η οποία θα προτείνει την ανακατανομή των οργανικών θέσεων ανά υπηρεσία, με βάση τις πραγματικές σημερινές τους ανάγκες. Μέσα από αυτή την διαδικασία θα αντιμετωπιστούν προβλήματα όπως π.χ. του Εφετείου Αθηνών που οι οργανικές θέσεις των υπαλλήλων είναι πολύ μικρότερες από τις ανάγκες του.

ΚΕΠ – ΕΚΔΟΣΗ ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΩΝ

Ζητήσαμε την παρέμβαση του Υπουργείου για την έκδοση πιστοποιητικών Διαθηκών από τα ΚΕΠ (η οποία έχει σταματήσει τους τελευταίους μήνες) και προτείναμε να επιλυθεί νομικά το πρόβλημα της διπλής έκδοσης πιστοποιητικών από Ειρηνοδικείο και Πρωτοδικείο για την αποφυγή ταλαιπωρίας των πολιτών. Το πιστοποιητικό πρέπει να είναι ένα και να εκδίδεται από το Γενικό Αρχείο των Διαθηκών και μέσω των Κέντρων Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ).

Θα παρακολουθούμε την πορεία όλων των θεμάτων, θα παρεμβαίνουμε όπου χρειάζεται και θα σας κρατούμε ενήμερους για κάθε εξέλιξη.

*** Για το θέμα των προσφυγών για την διεκδίκηση δώρων και επιδομάτων θα εκδοθεί ειδική ανακοίνωση μέχρι το τέλος Οκτωβρίου με την πρόταση του Συλλόγου. ***

Για το Δ.Σ.

Ο Πρόεδρος                                      Ο Γραμματέας

Θανάσης Κόκκινος                   Σωτήρης Τριπολιτσιώτης

Δείτε εδώ την ανακοίνωση σε μορφή .doc